W Ostródzie powstaje największy park handlowy w województwie warmińsko-mazurskim Materiały prasowe

W Ostródzie powstaje największy park handlowy w województwie warmińsko-mazurskim

FILM+WIZUALIZACJE
Orzech
Orzech
REKLAMA

W Ostródzie trwa budowa największego parku handlowego w województwie warmińsko-mazurskim. BIG Ostróda Power Center to wspólne przedsięwzięcie Acteeum Group i BIG Shopping Centers.

Ostródzkie centrum handlowe powstaje na działce zlokalizowanej przy głównej drodze wjazdowej do centrum miasta, bezpośrednio przy węźle dróg ekspresowych S7, łączącej Warszawę i Gdańsk oraz DK16 prowadzącej do Olsztyna oraz Grudziądza.

BIG Ostróda ma zająć ponad 27 tys. metrów kwadratowych GLA), obejmując ponad 15 tys. mkw. parku handlowego oraz wolnostojący market Dom i Ogród Castorama.

Wśród najemców parku w Ostródzie są: Biedronka, NewYorker, Smyk, CCC, Sinsay, Cropp, House, Media Expert, Martes Sport, 4F, Komfort, Diverse, Rossmann i inne. Na terenie BIG Ostróda znajdzie się też restauracja drive-thru, stacja benzynowa, infrastruktura do ładowania pojazdów elektrycznych, myjnia samochodowa oraz ponad 700 miejsc parkingowych.

Nowy park handlowy jest w stu procentach skomercjalizowany.

– Jesteśmy przekonani, że stworzymy miejsce, które dla mieszkańców Ostródy i całego regionu będzie atrakcyjnym celem wygodnych zakupów, zaś dla najemców świetną lokalizacją ugruntowującą ich obecność handlową w mieście – powiedział Eran Levy z BIG Poland.

Inwestorzy liczą, że BIG Ostróda Power Center, dzięki swojej lokalizacji, obejmie zasięgiem ponad 120 000 mieszkańców, ponad 500 000 turystów odwiedzających miasto co roku, a także niezwykle intensywny ruch tranzytowy tras S7 i DK16.

Otwarcie BIG Ostróda Power Center planowane jest w III kwartale 2024 roku.

REKLAMA
Materiały prasowe
Materiały prasowe
Materiały prasowe
Materiały prasowe
Materiały prasowe
Materiały prasowe
Materiały prasowe
Materiały prasowe
Materiały prasowe
Materiały prasowe
Materiały prasowe
Materiały prasowe

O inwestorach:

BIG Poland jest częścią międzynarodowej grupy BIG Shopping Centers, założonej w 1994 roku w Izraelu przez Yehudę Neftali, koncentrującej się na rozwoju, obsłudze i inwestowaniu w parki handlowe, centra handlowe, logistyczne, biurowe, mieszkaniowe i energię odnawialną. Obecnie firma działa w Izraelu, Serbii, Czarnogórze, Rumunii, Czechach i Polsce. Marka BIG rozpoczęła budowę swojej obecności na polskim rynku detalicznym od wiosny 2022 roku i aktualnie posiada dwa w pełni skomercjalizowane parki handlowe (w Lubinie i Andrychowie). Według portali branżowych przejęcie obu galerii kosztowało BIG ok. 65 mln euro.

Z kolei Acteeum Group jest prywatną międzynarodową firmą działającą na rynku nieruchomości komercyjnych oraz mieszkaniowych w Polsce, podejmującą się przeprowadzenia całego procesu deweloperskiego, od rozpoznania odpowiedniego terenu pod zabudowę, poprzez etap projektowania, budowy, komercjalizacji, aż po zarządzanie i sprzedaż obiektów.

Komentarze (0)

Napisz komentarz
REKLAMA